perjantai 27. kesäkuuta 2014

-Suunnitelmat ja selittelyt-

Moippa!

Ei oo nähtävästikkään pitkään aikaan tullut postattua, koska en ole koneelle päässyt ja into ei riitä. Nytkään ei ole aihetta, koska en oo menny ratsastaan.
Ainut kerrottava asia on, että estekisat olisi Alaspäällä 6.7 ja niihin sitten osallistun Helmillä, joka on esiintynyt aijemmin postauksissani.

  Laitan ehkä kisavideoo tänne, jollei meno näytä kauhealta...
Osallistun Helmillä puomiluokkaan... älkää nautako :D En vaa oo tuntenu ponia kauaa, nii se tuntu paremmalta.
Mutta nyt ois kokomaailmalle niin pakkotiedettävä asia:
Mä HALUAN Nokia Lumian tai Iphone 4s!
Kamullani Anskulla on Lumia ja oon kateudesta vihreä...

~Yksi ja ainoa, alla tähtieen!...~ 
:D Siinä on paras puhelin ikinä!
 ( Oli pakko laittaa! )

Siinä yks vaan ottaa rennosti -.- ♡♡


Totta!

Olin tänään Anskun kanssa( Ansku=Anna )
Oltiin eka meil ja sitte mentiin Anskulle. 
Ansku meni Elluskalle yöks ja mä menin hetkeks niiden kaa. Ne lähti sitte vuokraan leffaa, nii mä menin tallille Jesun kaa (Jesu=Jessika) 
Katottiin eks ratsastistuntia ja sitten mentiin hoitamaan Lassi ja putsattiin Usvan kaviot, kun edellinen tuntiöaimen meitä pyysi. 
Menin tunnin päästä kotiin ja söin leipäjuustoa. Katoin vielä Iceagen ja menin sitten postaamaan. 

Postasin puhelimellani (SAMSUNG GALAXY Trend plus)

- AaDa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti