perjantai 20. kesäkuuta 2014

- Hyvää juhannusta ja postauksen aika! -

Heippa!
Oltiin Lahdessa keskiviikko - perjantai.
Keskiviikkona me pelattiin paljon ja käytiin uimassa rannalla, joka oli tosi lähellä ampsun taloa.
Torstaina käytiin shoppailemassa ja ostin tämmöisen:

Näyttää ehkä mekolta, mutta todellisuudessa se on ginatricosta ostettu hihaton paita. Maksoi noin 10€

Ostin myös pikinit. Valkoisen yläosan ja pinkin alaosan.

  Käytiin sinäpäivänä myös Pizza raxissa, ja tuntui kuin ne tarjoiliat mulkaisivat meitä silmillään. Koska:
Minä menin käymään vessassa. Olin poissa vaan pari minuuttia. Sitten, kun palasin, niin aloin nauramaan, koska kokopöydän alunen oli märkä ja leivän paloja siellä täällä.
Ampsu kertoi, että hän ja mun pikkusisko Iisa, meni leipäsotaa ja Iisa (mum sisko) kastoi vesilasin. Me naurettiin.
Ja, kun haettiin jätskii ja mun pikkusisko otti viimeisenä, niin se jätti sen jätski koneen sillee et sielt tuli vähän sitä jätskii, nii sit se luuli et se sammuu ku vääntää alaspäin, nii samassa siihem pöydälle pyörähti jätskii... xD

Perjantaina me katottiin aamulla Animal Planettia ja lähettiin sitte rannalle. Oltiin siel vaan 30 min. koska Heidi-täti soitti et me lähetään mökille nyt.
Mun isi oli siis varannu juhannukseks meille mökin ja nyt me mentäis. Minä, Iisa ja Ampsu mentiin mummun ja papan kyydillä.
Mökillä uitiim ja mentiin Iisan ja Ampsun kanssa kumivene ajelulle. Oli hauskaa!
Lopuks jalkapallo ottelu. Meidän joukkueen nimi oli Tiikerit ja siihen joullueeseen kuului:
Heidi täti, iskä, Iisuli, Ampsu ja minä.
Toises joukkueessa oli:
Samu, Jonsku ja Samppa.

Tiikerit voitti pelin: 5 - 4
Pojat hävis niukasti! Iskä teki meidän 4 maalia ja mä tein viimeisen maalin tyylillä. Luisuin itekki maalin sisään ( koska kroksit jalassa :D )

 Lähettiin mökiltä sitte ja käytiin kotona nukkuun.

Tänään mä meen ratsastaan taas Helmillä, koska osallistun toden näköisesti sillä kisoihin! ;)
Talleilusta myöhemmin postaus!


- AaDa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti